Burç yorumları hakkında ne düşünüyorsunuz?

yaşadığım bir olaydan esinlenerek o hafta acı haberler gibi bir şeyler yazıyordu dikkate almam genelde ama gerçekten acı haber aldım o günden sonra dikkate alıyorum siz neler düşünüyorsunuz?

Ben şahsen burçlara ve burç yorumlarını pek fazla inanmıyor ve önemsemiyorum. Çünkü herkesin karakteri farklı olduğu için insanların 12 tipte sınırlanabileceğini düşünmüyorum. Özellikle de bebekleri belirli bir burçta doğsun diye uğraşan anneler, sevgilisini burcundan dolayı terk eden insanlar olduğunu duyduğum zaman da gerçekten anlam veremiyorum. Burçlar bir oranına dek ciddiye alınabilir ancak böyle şeyler hayatımıza verdiğimiz ve aldığımız kararları etkilememeli. Çünkü burçlara dayanarak vereceğimiz kararların yanlış olacağını düşünüyorum.

Ben pek fazla burç yorumlarına inanmıyorum. Genellemeleri pek sevmiyorum. Ona göre doğru olan şey bana yanlış geliyor.

Burçlara fazla takılmayın çünkü şuanki yorumcular bu işin hakkını veremiyorlar,bazu tahminler tutabilir ama çoğu tutmayacaktır.

Ben şahsen burçlara ve burç yorumlarına fazla inanmıyorum. Çünkü herkesin yetiştirilme biçimi, aldığı eğitim bunların önündedir. Ama burç özelliklerin mutlaka bireylerin bazı davranışlarında etkisi vardır. Ben mesala ikizler burcuyum kararsız olma özelliğim çok var. Bir şey alırken çok kararsız kalırım hatta o an almam ama eve gidince keşke alsaydım dediğim çok olur. Ama ikizler burcu için çok geveze, kendini düşünür derler ama bu bende hiç yok.

Ben burç yorumlarına inanmıyorum. Tabiki bakarım ederim ama inanmıyorum. Burç yorumlarına bakarken zamanımı geçirmeyi de severim açıkcası.

bence burçlar %55 doğru ama Çok yanlış çıkan şeylerde var yani …

Burç yorumlarına inanmıyorum, ama doğa ve doğanın enerjisine inanıyorum. Belli aylarda gezegenlerin hizalarına göre doğan insanlarda belli karakteristik özellikler cidden oluyor.

düzmece. İşin ehli olduğunu iddia eden kişiler birbirleriyle çatışıyorsa tutarlılıktan söz edemeyiz.

Kısmen inanıyorum. Genelde burçların özellikleri hep olumlu yönde gösteriliyor. Sadece o noktada kafam karışıyor.

Bazen tutuyo bazen tutmuyo.

Ben pek doğru olduğunu düşünmüyorum. Kime göre ne doğru bilemezsiniz. Her insan aynı değildir.

12 karakter olan güneş burcumuzdur. İnsan karakterini şekillendiren çok fazla etmen vardır gezegen hareketlerinde.
Ay ve yükselen burcunun da güneş burcu gibi insanlar üzerinde etmeni vardır. Yani ki benliğimizde/karakter ve davranışlarımızda 3 farklı burcun belirgin özelliklerini kullanıyoruz.

Burçlara inanıyorum, sabahları vaktim olursa kahvemi içerken ilk okuduğum yazıdır. Daha çok güne hazır olmak adına ön bilgi ve meşgale olsun diye bakıyorum.
Ve artık az çok tanıştığım insanların veyahut bir başkasından eylemlerini dinlediklerimin hangi burç olduğunu tahmin edebilmeye başladım :grinning:

@cicekmiy#104589 tesadüf olamazmı yani .