En yakın arkadaşla sevgili olmak doğru mu?

En yakın arkadaşıyla sevgili olan insanlar var bu durumu nasıl buluyorsunuz?

En yakında birini sevmek bence yanlıştır

Değil kesin ve net olarak karektersizlik… yıllardır kardeş gibi takıl sonra dışı bulamayınca kankaya yavşa böyle şey olamaz

En yakın arkadaşla sevgili olma doğruluğu kişiden kişiye değişir, kimi en yakın arkadaşı ile sevgili olmayı doğru bulur, kimi en yakın arkadaş ile sevgili olmayı doğru bulmaz. Bence en yakın arkadaşla sevgili olmak doğru değildir.

bence yanlış en yakın arkadaşın o senin her derdiğini anlattığın paylaştığın belki sevgililerini anlattığın gerek yok bence. yine siz bilirsiniz :slight_smile:

bence yanlış en yakın arkadaşın o senin her derdiğini anlattığın paylaştığın belki sevgililerini anlattığın gerek yok bence. yine siz bilirsiniz :slight_smile:

Doğru bir şey olduğunu düşünmüyorum. Birisine arkadaş gözüyle bakıyorsan sonradan değişmemesi gerekir. Sevgili olup ayrıldıktan sonra birbirlerinin yüzüne bakma cesareti bile olmuyor. Bir insan kiminle ilişki yaşayacağına dikkat etmeli ve davranışlarını ona göre yönlendirmelidir. İlişki sonrasında istemeyeceğimiz durumlarla karşılaşabiliriz. En azından düşman gibi yaşamaktansa yolda karşılaşınca bir selam verilmeli.

İnsan kalbine söz geçirebilen bir varlık değildir bence olmak yanlış değil ama doğru olduğuda pek söylenemez

Arkadaş olarak görülen hatta yakın arkadaş olarak görülen biri ile sevgili olmayı ben doğru bulmuyorum. Birbirini iyi tanıyan iki insanın sevgili olması saçma geliyor. Arkadaş gözüyle bakılan biri ile öyle bir ilişki içine girilmemesi lazım.

Doğru yada yanlış diye düşünmemek lazım,gönül bu kimi seviceği belli olmuyor.Bu soruyu görünce şöyle birşey düşündüm aslında yakın arkadaşla sevgili olmanın avantajları daha fazla.Hayatında seni en iyi tanıyan insanlardan birisi,her türlü huyunu,sevdiklerini,sevmediklerini.Herşeyini biliyor

Bence pek doğru bir şey değil kalp bu söz dinletemezsin ama böyle bir durumu engellemelidir insan. Sürekli ya ayrılırsak tamamen kaybederim onu korkusuyla yaşarsınız. İki gün önce arkadaş olarak gördüğün birinin bir anda sevgilin olması saçma olurdu sanırım bunca zaman arkadaş olarak görmüşsün zor olurdu sanırım. Ama avantajları da var birbiriniz hakkında her şeyi bilirsiniz bir sürü anınız olmuştur bu zamana kadar. Gönül bu kime konucağını bilmiyor ki.

Zamanında çokca maruz kaldığım bir olay içime sinmediği için sevgili olmadım herkesle sevgili olunmaz kimisinin arkadaşlığı daha iyidir

Bence bunda bir sorun yok sonuçta çok iyi anlaşan iki kişisiniz demekki ki birbirinizle arkadaş olmuşsunuz sonradan birbirinizi sevdiyseniz eğer sevgili olabilirsiniz ama şu yanınıda düşünmek lazım eğer birgün ayrılırsanız o güzel arkadaşlığınızı birdaha bulamazsınız…

Oda sana aşıksa sevgili olunur

emekledikten sonra yürümek gibidir.yaptım ben bunu. dünyanın en tatlı, en güvenli ilişkisi oluyor. ama bi yere kadar maalesef. çünkü insanız ve zaaflarımız var. bir süre sonra dişil ve eril dinamikler ortaya çıkınca kıskançlıklar, acabalar oluyor. çünkü karşındakinin her ama her şeyini biliyorsun :slight_smile: bir bakışından ne demek istediğini anlıyorsun. sonra bir zaman geliyor. aslında her şey güzel giderken, ilişkinle ilgili bir sorun oluyor ve onu eski arkadaşın yani şimdiki sevgilin olan kişiyle paylaşmak istiyorsun. ama olmuyor maalesef. dengeler değişiyor çünkü. benim ilişkim 8 sene sürmüştü. bu 8 sene boyunca her gün arkadaş olan halimizi özledim. sonra ilişki bitti ve 2 şeyi de kaybetmiş oldum :slight_smile: yani yakın arkadaşla sevgili olurken çok çok iyi düşünmek lazım. şimdiki aklım olsa arkadaş olarak kalırdım ve hala deli gibi eğlenip, gülüp, dertleşiyor olurdum.

Anlaştığın bir arkadaşınsa, olabilir. Fakat kankam, kardeşim dediğim, sürekli olarak eski sevgilinle anılarını anlattığın biriyle olmaz bence. Bir yerden sonra başına kakma durumları yaşanır. Hoş da değil zaten. Bugün en yakın yakın arkadaşı sen olursun senin elini tutar, yarın yakın arkadaşı başkası olduğunda da seni bırakır ona gider.

Elbette ki olur. Sevgilinizle birbirinizi sonradan tanımaya çalışmanıza gerek kalmaz, zaten çok iyi tanıyor olursunuz birbirinizi.

harika yazılar yazıyosun etkileşimde bekliyorumm

Doğruluğu kişiden kişiye değişebilen bir durum. Bence olmasında bir sorun yok ama olmaması daha sağlıklı. Zaman geçtikçe bazı sorunlar ortaya çıkabilir.

Karşılığı var ise bir sakınca yoktur bence. Sonuçta seni her yönünle tanıyan kişidir. Fakat koşullar el vermezse pek doğru bir tavır olduğunu düşünmüyorum.