İstanbul ve Bursa'da anaokullarında uzaktan eğitime geçildi.

İstanbul ve Bursa’da anaokullarında uzaktan eğitime geçildi. Bence doğru bir karar diğer il ve ilçelerde de uygulanmalı. Ama çalışanlar ne yapaca onun da çözülmesi gerekiyor.

Tabii ki şu şartlarda yönlendirmeler ve komutlar olmadan kendi öz korumasını yapamayacak yaşta çocukların şu anda yüz yüze eğitim almaları hem kendileri hem de temasları açısından zararlıdır ve virüs yayılımını hızlandırıcı etkisi vardır. Bu açıdan sağlıklı bir karar olmuş, çalışanlar açısından baktığımızda da tabiki çoğu sektörde olduğu gibi olumsuz etkileri olacaktır ancak şu şartlarda bu gibi durumlar ikinci planda kalıyor malesef. Toplum sağlığı bu noktada daha öne çıkıyor. Tez vakitte bu illetin son bulmasını ve özlediğimiz eski günlere dönmeyi dilemekten başka elimizden bir şey gelmiyor.

Oyuncağa döndü resmen her şey. Çocuklar, aileleri, çalışanlar artık ne yapacaklarını bilemez oldular gerçekten.

ben geç kalındığını düşünüyorum okullar bence hiç açılmamalıydı çünkü küçük çocuklarımıza sosyal mesafeyi anlatamıyoruz bu da büyük risk demek.

Covid19 uzun oldu bir zamanda yaşıyoruz uzaktan eğitim en iyisidir. Tabikide İstanbul ve Bursadan başka ilçelerimiz ve şehirlermizdede uzaktan eğitime başlamasına umud ediyoruz.

Doğru bir karar verilmiş ama biraz geç kalınmış bir karar diye düşünüyorum, daha erken yapabilirlerdi uzaktan eğitime geçişi, geçte olsa iyi olmuş…

Ülke döngüye girdi iyice. Vakalar azalınca her yeri aç, artınca çoğu yeri kapa. Tekrar artınca yine aynısı hadi bakalım…

Keşke iki il yerine tüm illerde kısıtlamalar aynı şekil de olsa da vaka sayısı ülke çapında oranla azalsa.

Baştan veri olması gereken uygulama yapılmış. Malasef önlemlere hep geç kalıyoruz.

Türkiye genelinde uygulanmalı çünkü hepimiz tehlike altındayız. vaka sayıları, pcr testleri ortada. daha ne bekleniyor. Türkiye genelinde yasaklar acilen geri getirilmeli.

Eğitim sistemi çökmüş diyordum iyice çocuk oyuncağina çevirdiler yemin ediyorum. Ne olacak bu sistem. Bir ilkokul, ortaokul,lise falan Haftada iki gün yüz yüze eğitim oluyor, bır online uzaktan eğitime geçiliyor.Anaokullari hani kapanmaycakti , valla eğitim sistemi çocuk gibi oyun oynuyor . Bak madem kapanacaktı önceden kapatacaksiniz , dershaneler de aynısı oldu açıldı ders işlemeden uzaktan eğitim yöntemiyle devam ediliyor ne kadar saçma. Milletin verdiği paraya yazık zaten ekonomi de çöktü eğitim sistemi gibi. Önceden gereken açıklama yapılsaydı hiç kimse mağdur kalmayacaktı, gene milleti mağdur etmeyi başardınız milletin psikolojisi yerlerde iyice yerlerin dibine vuruyorsunuz.Gercekten helal olsun sizlere.Gene yasaklar ne zaman bitecek karar verilmedi herkes 2. Bir emrin açıklamasını bekliyoruz tüm Türkiye. Aralığın 30 un da da değil , belki Mart’ta belki Nisan da bilinmiyor ama Allah’ın izniyle inşallah en geç Ocağa kadar bu hastalıktan bu illetten en yakın zamanda kurtuluruz inşallah.Ben böyle düşünüyorum.

Okullar ile ilgili gerçekten düzgün bir karar verilmedi. En başta hiç açılmayacktı küçük çocuklar hijyene mesafeye dikkat etmez ve taşıyıcı olarak annesine babasına dedesine bulaştırabilir. Geç alınmış bir karar olarak görüyorum.

Ya gerçekten ne yaptıkları ne yapmaya çalıştıkları belli değil. Bu zamanda her şey tabii ki uzaktan olmalı yani…

Bence en mantıklısı çalışan annelere online çalışma ya da idari izin çerçevesinde esneklik sağlanmalı.Her iki tarafında mağdur olmayacağı forma geçilmeli acilen.

İsabet olmuş. Aylardır Korona yüzünden binlerce insan ölüyor. Hele de bu tür büyük şehirlerde. Umarım durum açıklanandan daha vahim değildir. Hala tam anlamıyla neden önlem alınmadığını da anlamış değilim. bu halk belli ki kendisini düşünmüyor. Başkalarını da.

Geç bile kalindi. Bu kadar vaka sayısı artarken yapılması gereken şey okulları aslında hiç acmamakti. Gerekirse bu yil cocuklar tatil yapmasınlar hiçbirşey eğitimden önemli değil.

bende size katılıyorum hocam çok doğru bir düşünce

Bence En Doğru Karar Olabilir.