Yemek yerken ayran içmek doğru mudur?

Yemek yerken ayran içmek sağlıklı mıdır? Ayranı nasıl içmek doğru olur?

Ayranın bir zararı olmaz balığın yanında içmeyin yeter balık taze değilse karın ağrısı yapabilir geri kalan şeylerde çalkalayın için milli içicek :slight_smile:

Emine hanim yemek yerken ayran içmek yanlış değildir.aksine ayran vücutta mikroorganizmaların barinmasinı önlemektedir.hayvansal bir gıda olduğundan vücuda çok yararlıdır.bu konuda özem göstermeniz gereken nokta balık yerken icmemenizdir.size bir tavsiyem de yemek sonrası dinlenme periyodunüzgünüm varsa ayranı kaçırmayın derim.

Ben bazı yemeklerin yanında ayran içmeyi seviyorum,özellikle pilav,makarna,döner gibi yemeklerin yanında.Ayranın bir zararını görmedim,aksine gazlı ve diğer içeceklerden daha faydalı olduğunu düşünüyorum…

ayran zararlı bir içecek değil zaten. Sadece balığın yanında içmek biraz tehlikeli olabilir. Onun dışında diğer içeceklere nazaran gayet faydalıdır ayran.

ayran süt ürünlerinden en çok tercih edilen bir içecektir yemekle yenilmesinde bir sakınca yoktur ama eskiler balık ile ayran tüketilmez der zehirlenirsin der Ama hiç de zehirlenen duymadım görmedim sadece Balık taze değilse biraz mide rahatsızlığı karın ağrısı yapabilir bu konuya dikkat et Vur Gitsin

Ayranın hiç bir zararı yoktur.Bol bol tüketmekte fayda bile var diyebiliriz.Sadece balık ile iyi gitmiyor onun dışında her şey ile iyi gittiğini söyleyebiliriz:slight_smile:

Ben bu güne kadar bir çok yemek ile beraber yedim ama her hangi bir sorununu görmedim.

Ayranı bi tek balığın yanında içerken tereddüt ederim. Onun dışında her öğünde hatta tatlıyla bile tüketebilirim.

Bayat balığın yanında tehlike arz eder.Ayrıca etli yemeklerin yanında içilmemesi gerekir çünkü demirin emilimini zorlaştırır.

Yemek yerken bir şey içmek doğru değildir ama yemek yerken alışkanlı olduğu için içiyor herkes normalde sindirimi durduruyor.

emek yerken ayran dışında başka bir tür şeyler yiyip içmek doğru değildir. Mideyi şişirir ve genişletir.

Her içecek tercih edilebileceği gibi ayran da soframızda yer alabilecek bir içecektir. İçerisindeki bazı maddeler sayesinde uyku getirici etkiye sahiptir. Onun dışında herhangi bir sıkıntısı yoktur.

Ayranı bayat balıkların yanında içilmediniz sürece diğer tüm yemeklerin yanı da içilebiliyor. İnsanlar sadece balık olabiliyor ama o bilinen yanlıştır, doğru olanı bayat başlığın yanında süt veya süt ürünleri kullanıldığında zehirleme yapabilir. Taze balıkta bir şey olmaz.

Ayranın yemek ile birlikte içilmesinin bir zararı yoktur.Ama özellikle öğlen yemeklerinde tüketildiği zaman insanın uykusunu getirir.

Yemek yerken ayran içmenin hiçbir sakıncası yoktur. Sadece bayat balıkla ayran bir arada tüketilmemelidir.

Yanlış olduğunu düşünmüyorum, hatta kurabiye ve tatlı olan atıştırmalıklarla bile tüketebiliyorum ayranı :smile:

zevk meselesi ben su içmeyi tercih ediyorum

Kafana göre seviyorsan sevmiyon içme yani ama ben içerdim.

Bence ayran balıkla olmaz zararı olabilir döner ayran daha mantıklı bence